19 kwietnia 2013

Najszybciej

hey hey


nie pisałam tu ale teraz się postaram żebyście mieli wszystko na 6+. więc ja się już nie mogę doczekać wakacji nie wiem jak wy ale ja po prostu już żyje nawet wakacjami jak sobie pomyślę że dopiero połowa kwietnia płakać mi się chce jeszcze tyle do dej szkoły chodzić trzeba :( już chce 29 czerwca :> ale nie będę wam cały czas pisać o wakacjach nie ?
chce wam polecić bloga od którego czekam na wiadomość i również  go poleci Kinga
4 łapki  zapraszam blog dotyczy psów ale jest świetny
następna rzecz to telefon myślę że na wakacje już będę miała nowy ale prawdo podobnie 10 lipca :)
z tego co wiem kinga też będzie miała nowy :)
ja już znalazłam mniej więcej jaki chce teraz muszę wybrać z tych kilku jeden
 

  Samdung

   Samsung
 Samsung
Nokia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje nie miłych komentarzy
♥♥♥ dziękuję za komentarze♥♥♥