30 kwietnia 2013

Konkurs

hey więc dzisiaj zakończyły się zgłoszenia do konkursu. mało 3 osoby ale zawsze to coś nie to był nasz pierwszy konkurs więc dobre i  te 3 nie :D
ale ok
przez cały tydzień nic nie robiłam przepraszam ale zapomniałam hasła do Fb i nie mogę wejść :( więc tam mnie nie ma :< ale trudno jeszcze sie nie kontaktowałam z Noemi i Kingą ale myslę że wiem kto wygrał konkurs co prawda to nie byli moi czytelnicy tylko Noemi ale i tak się cieszę :D teraz wam dodam kilka zdjęć z ostatnich tygodni które są inspirowane wakacjami takie są wakacyjne. prze cały ten czas nie wiedziałam co pisać więc sory że nie było post ale teraz się poprawię nawet nie pamiętam kiedy był ostatni post :P
okey ten post jest nie ogarnięty  ale   był przeznaczony na sprawy organizacyjne
a teraz te zdjęcia :D
Large  <3
te zdjęcia były najlepsze dodam też moją koleżankę ale nie hejtujcie
Large z teledysku cher lloyd dzięki Kinga :)
488023_437317906307793_1244920437_n_large    śliczna ty :P
144277122_large jaka mina Kasia :P
 Large   i cb też Mam Monia
Large  ale przyznajcie że Ania najładniej wyszła z tych zdjęć
Large  
Large 
Large 
Large  
Large ojjj Ewa i Kasia :P
Large  z wakacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje nie miłych komentarzy
♥♥♥ dziękuję za komentarze♥♥♥